Latte Art i Oboy-Kaffe? :D

Nu rullar dagarna på lite lättare igen. Det är så gött att veta att om 3 dagar är det höstlov! Tills imorgon hade vi bara kemiläxa och vi slutar ju tidigt på tisdagar, så jag passade på att ta en ridtur. Skjöldur är så himla mys. Har testat att rida utan spö ett par gånger, och barbacka. Det har funkat riktigt bra faktiskt. Han var lite seg, men det finns gånger jag har ridit med spö och han knappt velat göra något alls, och varit hur lat som helst. Man får kämpa lite mer med benen, men då fryser man i alla fall inte lika mycket. När man rider barbacka känner man också mycket lättare om han går rent eller inte.

Har ätit hamburgare och sedan gått en promenad i mörkret och kylan. Man får ju gåshud så fort man sätter foten utanför dörren (haha ståpäls eller ja, kalla det va ni vill!). När jag kom tillbaka in i värmen igen var det därför passande att dricka något varmt. Blev sugen på varm oboy samtidigt som jag blev erbjuden kaffe. Så såg jag på baksidan av oboy förpackningen att man kunde blanda. Så jag testade och det var riktigt gott! Ska nog testa "Latte Art" någon dag. Det är så himla coolt när de gör massa dekorationer i kaffet. Här är en länk till en video som någon helt, jätte,  övergrym människa som är jätte cool har gjort. Det betyder att den rekommenderas starkt och måste ses! :D

http://www.youtube.com/watch?v=ZDZs__m5iAI

Osorterat | |
Upp