Allt som allt är det allt & inget!

De sista dagarna på lovet var rent ut sagt perfekt! Va med Lisa, red, käkade pizza på Alpina och såg på film. Va med Matilda och bakade flötiga men goda kakor m.m. Sista dagen gick jag upp vid halv sju för att åka till Göteborg med Emelie, där vi även träffade Jessica. Kul vare! På kvällen testade vi på zumba som va jättekul men svårare än vad jag trodde ;) Jag ska nog börja med det istället för tennisen :)

Skolan denna veckan kändes som vanligt måste jag säga. Det är helt okej ;) Däremot lite jobbigt att sluta 16.10 på torsdagar för det blir så stressigt när jag ska till stallet. Red Caletta förresten. Det gick helt ok, men hon gick inte riktigt rent för hon hade ett sår på bakbenet så hon slapp nästa lektion.

Igår blev det Matfestivalen med några goa kompisar. Kul hade vi, men det hela kanske är lite överskattat? När man har ätit så finns det ju inte såå mycket att göra ;)
Osorterat | |
Upp