Grill é chill

Grillkvällen med större delen av klassen hos Emma i fredags var kul! Vi käkade hamburgare och spelade kubb o grejer. Synd för er som inte går i klassen Nv1c. Ni missar något! ;)

Igår spelade jag tennis med Louise. Gött kött! Fina springtekniker och survar. Speciellt gulligt när Louise kutar som en dåre över hela banan. Ajja, skojjs vare.....men fint? vetee schöööeen! Sen gjorde vi pannkakor hemma hos mig och drog sen vidare ner på stan. Där var det ett litet longboard event, så där mötte vi Sofia och Linnea. Sen skämde jag ut mig lite men jag går inte in på några detaljer, haha ;) Jäklar vad osmidig man kan vara ibland alltså!

Sen på kvällen hoppade jag och lite andra goa människor på bussen till Sofia. Där vare Tyskareunion som stod på programmet. Det va mysigt det, men jag kände bara hur sjukt trött jag var. Har nog sovit sådär en 6-7 timmar i snitt varje natt de senaste veckorna och det räcker väl inte ;) Men så är det ju jag och sömn = ingen vidare bra kombination. Ska nog sova tidigt idag i alla fall..  Go'natt (snart i alla fall)!



Bilder från en myskväll förra helgen eller när det var ;)
Osorterat | |
Upp