Tre dansshower, åtta dansnummer och jobb däremellan!

Jag har haft en så otroligt rolig helg på alla sätt och vis! Vi hade julavslutningar med dansskolan nere på stadsteatern. En föreställning på lördagen och två på söndagen. Förutom att jag själv har varit inne på scenen och dansat sammanlagt åtta gånger har jag delvis ansvarat för musiken, bytt kläder på barn, switchat kläder själv och bara allmänt haft fullt upp... precis som det ska vara!
 
De stilar jag dansade den här gången var feminine vibe, jazz och house. Allt gick hyfsat flawless om man bortser från ett nummer då jag klantade till housen lite grann, haha! Det hade jag på känn sedan innan... Hursomhelst är jag helnöjd med både mina insatser och andras. Det finns så mycket duktiga både elever och lärare!
 
Här kommer några smått blurriga bilder från första föreställningen som jag pausat ur några filmklipp. Om så önskas kanske det går att ladda upp filmerna här också.. :) Ser ni mig? Jag är en av filurerna i högra kanten på bilderna!
 
Osorterat | |
Upp