First signs of spring

Färger, grönare gräs och vårblommor. Ljummet väder. Tunn jacka. Det börjar bli vååår! Har sakta men säkert noterat att det börjar bli varmare i luften och mindre regn (ville här skriva heavy showers). Det känns bara underbart!
 
Fotona jag lägger upp här idag tog jag under dagens fotolektion. Dock gjorde jag allt annat än höll mig till uppgiften. Vi åkte nämligen minibuss iväg till vår lärares egna studio. Det har däremot varit så fint väder idag att det bara började krypa i kroppen på mig av blotta tanken att vistas inomhus i en studio istället för att ta vara på den fina dagen. Så fort det blev några minuter över passade jag på att fota utomhus istället. Vilket jag också tycker är mycket roligare än att fota studiobilder eftersom att de inte blir lika arrangerade.
 
 
Osorterat | |
#1 - - Paps:

Ser gött ut. Se till att det är bra väder i april oxå ! Vill kunna bada i havet... Det är ju nära hotellet, så det kanske går att ta ett dopp och sen rusa upp och ta en varm dusch...

Svar: det är jätteskönt vissa dagar, hoppas att ni prickar en bra helg! haha kanske det ;)
Ellen

Upp