Marinblått!

Den här veckan är en av de lugnare, vilket innebar att idag har jag en helt ledig dag. I morses passade jag på att träffa Rebecka som är hemma från Göteborg. Vi tog en springtur på berget och kom i mål på 26.15 efter att ha sprungit fem kilometer. Helt okej men jag kan allt göra lite bättre ifrån mig!
 
Eftersom att det var så soligt och fint släpade jag sedan iväg mitt stativ och min kamera till en skogsdunge under eftermiddagen. Trots spindelinvasion och en halvfungerande fjärrutlösare lyckades jag plåta några bilder på mig i min nyinköpta vinterjacka. Det krävdes tålamod vill jag lova! Sorterade ut dessa fyra och tror jag vet vilka två jag gillar bäst. Har ni någon favvo?
Foto, Stil | |
#1 - - Beckisen:

De två översta är ju bara WOWOWOWOWOWOW!!

Svar: Nämen tack sötis! :*
Ellen

#2 - - Mams:

Håller med Rebecka!

Svar: Jag håller nog mer på de två i mitten :)
Ellen

Upp