Shoo bre!

Jag tänkte bara berätta om vad jag har pysslat med de senste dagarna. Det var ju några dagars sen jag skrev sist... Men i alla fall så övningskörde jag i måndags på en parkering. Det gick riktigt bra faktiskt och jag fick inte ett enda dunka-dunk-stopp! :) Körde även runt på massa vägar i Varola-trakten i söndags. Det går ju framåt!

I tisdags var jag ute på årets första joggingtur med Rebecka. Jag är nöjd med tanke på att jag inte har varit ute och joggat på flera månader. Men jag kan försvara mig med att det är för att jag brukar få ont i mina hälsenor av någon anledning. Men i tisdags gick det bra i alla fall. :) Jag var även ute och red en kort sväng på Skjöldur.

Igår var det först tennisträning direkt efter skolan. Matilda var med och spelade i våran grupp. Det va ju trevligt. Träningen gick skit till en början, och sen trampade jag lite snett eller nåt på grund av mina allt för mjuka skor. Det smärtade ju lite men på slutet av träningen gick det lite bättre ;) Kort efter att tennisen slutade var jag istället på pöats uppe i kapellet. Det var cupcakes som gällde på tjejgruppen. Både mysigt och roligt var det faktiskt. Men man saknar ju Elins och Lovisas sällskap lite när de inte är där ;)

That's it! Eller ne juste. I lördags var jag ju med Katarina i Göteborg. Det var allt trevligt det. Men det blev inte så mycket shoppat. Bara en parfym och en eyeliner ;)

Osorterat | |
Upp