Dansens dag

Tydligen är 29 april dansens dag. Kanske förklaringen till att jag har varit så grymt danssugen hela dagen?

Idag är en bra dag. Skolan var okej! Fick tillbaka mitt fysikprov och trodde att det var någon annans prov jag fick i handen. Men nej, det var rätt och resultatet överraskande bra!

Stack hem efter skolan och inledde eftermiddagen med en sats bananpannkakor. Sen tog jag cykeln ner mot stan. Först var det åska och regn och sen en hagelskur under min cykeltur. Men inte ens det kunde stoppa mig. Förutom några minuter då jag var tvungen att söka skydd under en liten fin gran när haglet snärtade lite för obekvämt på låren...

Men vidare kom jag till slut och pluggade historia med Bella och Amy. Sen var jag och Bella på Willys och jag laddade om med ett paket keso med nån spännande müsli på. Därefter var det äntligen dags att sticka iväg upp mot dansskolan.

The place to be! Jag stortrivs verkligen på det där stället just nu! Idag blev det både zumba och core bara för att det är så roligt!

29 april - dansens dag - en bra dag!

Osorterat | |
Upp