Knackered

Det var en fröjd att gå och lägga sig igår kväll. Vetskapen om att börja en måndag med sovmorgon är inte helt fel! Däremot har skoldagen inneburit ett nytt test för att pånytt dela in oss efter nivå eftersom det har kommit ett gäng nya studenter. Jag tog mig igenom provet utan att veta om det har gått bra eller dåligt. Resultatet får jag imorgon.
 
För att dagen skulle bli till morgondag var jag ju tvungen att nyttja min eftermiddag. Jag och Julia drog till stora Tescho och handlade. Min plan är att börja leva något mer hälsosamt, dvs inte för mycket fika och onyttig mat. Vi får till och med pommes minst en gång per vecka i skolan så jag ska bättra mig hemma. Får lite halvpanik av allt onyttigt jag vräker i mig om dagarna så nu ska vanorna bli bättre!
 
Hälsa är dock inte enbart att äta rätt enligt min mening. För att leva sunt gäller det ju att träna lite också. Även på den fronten har det varit värre sen jag lämnade Sverige. Brukar ju i alla fall gå en vända om dagen till skolan. Dock tvingade jag iväg mig själv till danslokalen idag. Den ligger en bit bort så jag skyller på att det är jobbigt att ta sig dit. Så fruktansvärt bökigt är det ändå inte och det är ju riktigt roligt när jag väl har tagit mig dit! Nu chillar jag på sängen när jag egentligen borde ta mig en dusch. Men jag är ju trött! Jag bjuder på en tröttisbild tagen för en stund sen. Tyckte om min slarviga hästsvans med lite halvlockat hår!
 
Osorterat | |
#1 - - Paps:

Önskar hövligt men bestämt att vi lägger de sunda vanorna åt sidan då vi hälsar på om några veckor...he he he. Vill inte käka morötter i dagarna fyra. Inget fel alls på lite fish & chips och en stor kall.

Svar: haha ja vi får väl se! ;D
Ellen

Upp