En grymt bra start på veckan!

Det är galet vilken bra dag jag har haft idag! Som ni kanske vet älskar jag att ha fullt upp och idag har jag verkligen utnyttjat tiden på bästa sätt.

Min måndag började med frukost och chokladbollsbakning. Därefter begav jag mig till Billingskolan för att presentera mig där jag ska vicka nästa vecka. Passade på att slå två flugor i en smäll så jag åkte i träningskläder och drog femkilometaren på berget.

Efter att ha stretchat körde jag hemåt och duschade innan jag fick finbesök av Louise. Hon och Lukas ska iväg och resa i två månader så det här var sista gången vi sågs innan dess, hoppas att de får det bra! Vi mumsade på varsin kebabsallad på pizzerian runt hörnet och var helnöjda med våra mätta magar.

Under eftermiddagen har jag jobbat på Helens men även hunnit med att dansa två pass själv. Idag hängde jag också på en ny kurs, Feminine Vibe. Grymt roligt!

Nu ska jag sova efter mina tre träningspass. Ärligt talat, jag tror det är tur att jag har fikat så mycket det senaste! ;)

Osorterat | |
Upp