Pööös i solen

Igår var jag först hos mormor på dan och sen var jag med Rebecka på kvällen. Vi tog en liten promenad och det var gött att gå med linne och kortbyxor. Idag har vi dessutom grillat kyckling och ätit ute på altanen. En annan morgon åt jag till och med frukost ute. Sen har jag legat ute och solat i en timma och läst en bok. Fast jag tycker det är ganska jobbigt att sola och bara ligga still ;)

Idag var det tävling på ridskolan, Äggahoppet. Jag var med i 60 cm på Diesel. Jag hade nog egentligen kunnat ta en högre höjd, men jag hade ju aldrig tävlat på honom förut. Det var Clear Round och jag var felfri. Det gick bra men han är lite sne och drar och hoppar åt höger på hindrena, haha ^^ Det kanske kommer en film en annan dag om någon vill se. Plus att jag har andra filmer liggandes på datorn som är från terrängen och ridlägret i somras. Sen finns det också ett par filmer när jag hoppar med Legacy i hoppspecialen :)
Osorterat | |
#1 - - Hanna:

Jag vill se filmen :) missade ju dig :(

#2 - - Emelie:

du får sluta skriva om alla underbara hästar och sånt som har med det att göra, saknar ju det jätte mycket nu! Haha men saknar ju dig jätte mycket oxå förstås :)

Upp