Baaaaam!

Helgen har varit så oerhört bra! 

Jag jobbade varken lördag eller söndag vilket innebär att jag istället har hunnit med att hänga med gosiga vänner som jag inte träffat på länge!

I fredags fikade jag med Lollo efter jobbet. Det blev mys på Pims och efter en stund joinade två till.

Lördagen spenderade jag ju med Johanna på dansskolan plus att vi lunchade efteråt. Hur nice som helst! På eftermiddagen och kvällen hängde jag med Sofia. Vi spelade gitarr, piano och sjöng oss hesa. Vi försökte bota detta med en aloevera-dryck men den innehöll små mysko klumpar som inte  gjorde saken bättre, haha! När klockan närmade sig 23 kom Gabbe och så gav vi oss av ut i natten för att möta upp Edvin och gänget. Sen körde vi bil runt i stan. Tanken var att vi skulle hitta varandra med hjälp av ledtrådar...

Igår fick jag ett sms av Rebecka som var på väg hem från Göteborg med tåget. Vi gick en promemad och även Ellinor hakade på. 

Det bästa var däremot idag när vi möttes upp för en lunch på thai house. Vi hade tid att snacka lite plus att jag älskaaar jordnötssås! Efter lunch gick jag direkt på fika, och det i sällskap av Lisa. Det blev en latte då min mage inte orkade något annat!

Ikväll har jag jobbat och dansat loss. Nu börjar koreografierna bli klara. De måste bara sitta också!!
| |
Upp