Det indiska götet och festligheter

Den här helgen har jag verkligen tagit vara på min lediga tid! Efter jobbet på Stellas igår gav jag mig iväg mot stationen för att hoppa på tåget med destination Göteborg. Väl där väntade en 20-årsfest för Katarina och en utgång! Jag hade himla roligt, träffade många både nya och gamla ansikten. Mest uppskattade jag såklart att få träffa några av de finaste vännerna som jag har saknat!
 
Vi somnade nog någonstans mellan fyra och fem hemma hos Katarina, vilket ledde till att vi skippade frukosten i morse och gick direkt på lunch! Vid Brunnsparken mötte vi upp Lovisa och Rebecka för att sedan ta spårvagnen vidare till en indisk restaurang. Jag beställde en kycklingrätt med curry- och kokossmak plus naan och mango lassi. Supergott!
 
Under eftermiddagen har jag hängt med Katarina och våra kameror.Övriga bilder kommer upp så småningom när jag har tid för nu väntar en ny jobbvecka!
 
Osorterat | |
Upp