Heartbeats

Åh vad jag har njutit idag! Faktum är att även om jag tycker att det är roligt att jobba är det skönt att vara ledig ibland också. Min lediga tid har jag spenderat på bästa sätt!
 
När jag vaknade i morses och drog upp rullgardinen möttes jag av en grå himmel. En ganska dyster syn men jag var glad ändå. Det var nämligen min riddag och dags att åka till stallet. Det blev en härlig förmiddag med Ironi på ett grönt litet fält. Toppen att skippa paddocken ett pass. Det behövdes verkligen för att jag skulle få bättre koll på min yttertygel som jag annars ofta tappar kontakten på. Trots att han var lite tittig i början fick vi allt till det lite bättre efter ett tag och till slut flöt det bara på!
 
Efter en lyckad förmiddag var jag hemma och vände för att byta om och slänga lite mat i magen. Klockan två var jag sedan utanför dansskolan. Där mötte jag upp Johanna för att dansa loss en stund. Vi blev kvar i flera timmar och tränade koreografier men även piruetteknik och stretching. Hur nice som helst! När vi började bli klara för att bege oss hemåt dök Emma upp. Det är hon som håller i zumbapasset på måndagar. Det hela slutade med att jag hängde på! Så vid halv åtta ungefär drog jag hemåt igen efter en supereftermiddag/kväll.
 
Ikväll körde jag på soffhäng med en chailatte!
 
 
 
Vardag | |
Upp