Ironi

Det finns faktiskt något som jag inte har berättat för er än! Jag har nämligen varit och provridit en d-ponny. Idag var jag där för andra gången. Det känns jätteroligt! 
 
Eftersom att jag har haft uppehåll från ridskolan ett helt år och endast ridit under somrarna på Sjöstjärnan är det skönt att få komma igång igen. Speciellt nyttigt tror jag det är för mig att få chansen att rida på en och samma häst lite mer och verkligen få tänka och testa själv för att utvecklas. Tanken är att jag ska rida honom två gånger per vecka.
 
Ironi är ju inte särskilt stor så jag är väl lite i längsta laget men det fungerar absolut ändå. Han är precis den typen av häst jag känner att jag vill jobba lite mer med så det här kommer nog att bli jättebra!
 
Här kommer en snabb mobilbild, hoppas att det kan fotas lite bilder med systemkameran någon dag framöver!
Hästar & Ridning | |
Upp