Toppendag i Göteborg!

Ytterligare en riktigt bra dag, det gillas! Eftersom att jag var helt ledig idag satte jag mig på tåget mot Göteborg för att träffa Jessica.
 
Det började med shopping. Den första affären vi klev in i scannade vi av på två minuter. Efter två minuter hade jag såklart redan fyndat och steg nöjt ut ur butiken Chelsea med en påse i handen. Jag hittade äntligen ett skärp som jag har varit på jakt efter hur länge som helst! Senare under dagen köpte jag även en svart topp från samma affär och jag måste säga att jag är helnöjd med mina inköp! Även Jessica shoppade men i en annan butik. Hon fick med sig ett par mönstrade brallor. 
 
Men! Vi var faktiskt inte enbart på stan denna tisdag. Annars är det lätt att hamna just i Nordstan! Vi hade tänkt steget längre än så. Haffade en spårvagn och landade i utkanten av Slottsskogen. Där promenerade vi omkring bland fin natur och djur samt pratade om allt mellan himmel och jord. Grymt mysigt! Våra fotons skärpa och färger blev inte vad jag hade hoppats på men bättre än inget.
 
Annars åt vi också lunch såklart. Hamnade på Jensens i Brunnsparken med varsin tallrik kyckling och favoritsås. Otroligt gott! Under eftermiddagen vandrade vi runt i alla möjliga butiker innan vi drog oss bort mot Haga för en fika. Behöver jag ens nämna att det har varit en toppendag?!
Osorterat | |
Upp